Läbirääkimistega pakkumise korraldamine Tallinna Botaanikaaia kohvikuruumide üürile andmiseks
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet kuulutab välja vastavalt Tallinna Linnavolikogu 13. juuni 2013 määrusega nr 32 kehtestatud „Linnavara kasutusse andmise korrale“ läbirääkimistega pakkumise Kloostrimetsa tee 52 asuvate kohvikuruumide üürile andmiseks.
- Korraldada läbirääkimistega pakkumine Tallinnas Kloostrimetsa tee 52 asuvate Tallinna Botaanikaaia valduses olevate palmihoone kohvikuruumide (üldpind 31,5 m2) (edaspidi äriruumid) üürile andmiseks järgmistel tingimustel:
1.1 äriruumid antakse kasutusse kuni 31. detsembrini 2023, kuid mitte kauemaks kui toitlustusteenuse osutamise lepingu kehtivuse ajaks (toitlustusteenuse osutamise leping lõppeb mh juhul, kui teenuse eest saadav tasu ületab 59 999,99 eurot);
1.2 äriruume kasutatakse toitlustusteenuse osutamiseks;
1.3 üüri alghind on:
1.3.1 talveperioodil (1. oktoober kuni 31. märts) 150 eurot kalendrikuus, millele lisandub käibemaks;
1.3.2 suveperioodil (1. aprill kuni 30. september) 700 eurot kalendrikuus, millele lisandub käibemaks;
1.4 üürnik tasub lisaks äriruumi üürile kõik äriruumi kasutamisega seotud kõrvalkulud (sh elekter, veevarustus- ja kanalisatsiooniteenus) proportsionaalselt üürniku poolt kasutatava äriruumi suurusega;
1.5 üürnik tagab äriruumide, välikohviku ala ning nendega külgneva ala heakorra ning korraldab jäätmekäitluse omal kulul;
1.6 üür suureneb üürilepingu sõlmimisele järgnevast kalendriaastast alates iga aasta 1. jaanuaril 2%;
1.7 Äriruumi üürilepingu eritingimused on:
1.7.1 kui toitlustusteenuse osutamine äriruumis eeldab teatud eritingimuste olemasolu, tagab
üürnik oma kulul nende tingimuste täitmise ja vajaduse korral vastavate lubade vormistamise;
1.7.2 üürnik järgib pakkumuses esitatud toitlustusteenuse kvaliteeti;
1.7.3 üürnik annab üürileandjale esimesel nõudmisel teavet toitlustusteenuse eest saadud tasu suuruse kohta ning teavitab üürileandjat viivitamatult, kui toitlustusteenuse eest saadud tasu ületab 59 999,99 eurot.
1.7.4 üürnik võib kasutada äriruumides asuvat inventari, muu toitlustusteenuse osutamiseks vajaliku inventari hangib üürnik omal kulul;
1.7.5 üürnik võib suveperioodil kasutada välikohviku pidamiseks ca 100 m2 suurust maa-ala, mille asukoht lepitakse kokku eraldi;
1.7.6 suveperioodil peab üürnik toitlustusteenust osutama igal tööpäeval (esmaspäevast reedeni) ja kohviku menüü peab sisaldama minimaalselt: 1 päevasupp, 2 sorti võileibu, 2 sorti pirukaid, 2 sorti kooke, eksootilisi palmihoone stiiliga seonduvaid kokteile (alkoholiga ja alkoholivaba), värskelt pressitud mahla, ubadest valmistatud masinakohvi ja puruteed (sh 1 musta tee sort ja 1 rohelise tee sort).
1.7.7 talveperioodil peab üürnik toitlustusteenust osutama punktis 1.7.6 nimetatud tingimustel vähemalt laupäeviti ja pühapäeviti.
1.7.8 kui üürnik ei osuta talveperioodil tööpäevadel toitlustuteenust, paigaldab üürnik talveperioodiks omal kulul palmihoonesse ühe kohvi- ja ühe karastusjookide automaadi, tagab automaatide korrasoleku ja hoolduse ning varustatuse toorainete (kohvioad, piimapulber, piim jms) ja karastusjookidega. Karastusjookide valikus peab olema karboniseeritud ja karboniseerimata maitsestamata vesi.
1.7.9 toitude ja jookide serveerimiseks ei ole lubatud kasutada ühekordseid nõusid, v.a kohvi ja karastusjookide automaatides. Kohvi- ja karastusjookide automaatides ei ole lubatud kasutada plastikust ühekordseid nõusid.
1.7.10 üürnikul on õigus teha äriruumi parendusi üksnes Tallinna Botaaanikaaia direktoriga eelnevalt kirjalikult kooskõlastades;
1.7.11 üürileandja ei parenda üürile antavat äriruumi, ei hüvita üürnikule üüritud äriruumide parendusteks tehtud ja tehtavaid kulutusi ega maksa üürilepingu lõppemisel hüvitist parendustest tingitud äriruumi väärtuse suurenemise eest;
1.7.12 äriruumide allüürile andmine on keelatud;
1.8 Üürilepingu muud tingimused tulenevad Tallinna Linnavalitsuse 13. augusti 2003 määrusest nr 73 „Tallinna linna omandis oleva äriruumi üürilepingu tüüpvormi kinnitamine“.
1.9 Läbirääkimistega pakkumine viiakse läbi vastavalt Tallinna Linnavolikogu 13. juuni 2013 määruses nr 32 „Linnavara kasutusse andmise kord“ sätestatud korrale.
1.10 Pakkumuse tagatise suurus on pakkumuses esitatud äriruumide ühe talveperioodi kalendrikuu üürile vastav summa. Pakkuja annab tagatise iga esitatava pakkumuse kohta.
Tagatisraha kanda Tallinna Linnakantselei IBAN kontole EE311010220061053015, viitenumbriga 5224050050050226, AS SEB Pank. Maksekorralduse selgitusse märkida „Kloostrimetsa tee 52 äriruumi pakkumuse tagatis“. Kui läbirääkimiste pakkumisel osaleja ei osutu võitjaks või pakkumine nurjub korraldaja süül, tagastatakse osalejale tagatisena tasutud rahasumma hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pakkumise toimumisest. Läbirääkimistega pakkumise võitja tasutud tagatisraha võetakse üürilepingu sõlmimisel arvesse üürilepingu alusel tasumisele kuuluva üüri ettemaksuna.
- Nõuded pakkumusele:
2.1 Pakkumus tuleb esitada kirjalikult kinnises ümbrikus, millel on märge: „Kloostrimetsa tee 52 äriruumide kasutusse andmise läbirääkimistega pakkumine“.
2.2 Pakkumus peab sisaldama:
2.2.1 andmed pakkuja kohta (juriidilise isiku puhul nimi, registrikood, asukoht, aadress, kontakttelefon, e-post; füüsilise isiku puhul nimi, isikukood või sünniaeg, elukoha aadress, kontakttelefon ja e-post);
2.2.2 pakkuja nõusolek äriruumi kasutusse võtmiseks läbirääkimistega pakkumisel kehtestatud tingimustel;
2.2.3 äriruumi nimetus, millele pakkumus esitatakse;
2.2.4 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumussumma (üür) eurodes ilma käibemaksuta. Kui sõnadega ja numbritega kirjutatud summa ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud summa;
2.2.5 tagatistaha tasumist tõendav dokument;
2.2.6 toitlustusteenuse kontseptsioon, mis sisaldab:
2.2.6.1 kohviku tööprotsesside kirjeldust (tekstiliselt või skemaatiliselt esitada mh toidu valmistamise, tarnimise, serveerimise jms tegevuste kirjeldus), mille eesmärgiks on luua selge ning arusaadav pilt kohviku funktsioneerimisest;
2.2.6.2 kvaliteedi tagamise (toit ja teenus) kirjeldust;
2.2.6.3 lepingu täitmisel kasutatava inventari ja personali riietuse kirjeldus;
2.2.6.4 üldine nägemus teenuse pakkumisest;
2.2.6.5 heakorra ja hoolduse korraldamise kirjeldus.
2.2.7 nädala näidismenüüd päevade lõikes;
2.2.8 toitlustusteenuse osutamise kogemuse kirjeldus, sh toitlustusteenuse valdkonnas tegutsemise aeg ning suuremad projektid ja partnerid;
2.2.9 pakkumuse tegemise kuupäev ja pakkuja allkiri. Pakkumus peab olema allkirjastatud esindusõigust omava isiku poolt ning pakkumusele peab olema lisatud esindusõigust tõendav dokument (isikut tõendava dokumendi koopia, volikiri vms).
- Läbirääkimistega pakkumise võitja väljaselgitamisel arvestatakse pakutava üüri suurust, toitlustusteenuse kontseptsiooni, näidismenüüd ja toitlustusteenuse osutamise kogemust.
Pakkumust hinnatakse järgmiste kriteeriumide alusel:
3.1 pakutav üür – osakaal 25% lõplikust punktisummast;
3.2 toitlustusteenuse kontseptsioon – osakaal 50% lõplikust punktisummast;
3.3 näidismenüü – osakaal 20% lõplikust punktisummast;
3.4 toitlustusteenuse osutamise kogemus – osakaal 5% lõplikust punktisummast.
- Esitatud toitlustusteenuse kontseptsiooni ja näidismenüü hindamisel eelistatakse pakkujat, kelle:
4.1 pakutav teenus haakub Tallinna botaanikaaia temaatikaga ja botaanikaaia poolt korraldatavate sündmustega (näitused, teemapäevad jms);
4.2 pakutav teenus ja menüü arvestavad erinevate huvigruppide vajadustega (botaanikaaia külastaja, sündmuse tellija, lapsed jne);
4.3 pakutav teenus on keskkonnasõbralik, tervislik ja innovatiivne;
4.4 kasutatava inventari (mööbel, nõud jms.) ja personali riietuse kontseptsioon moodustavad ühtse terviku ning sobituvad botaanikaaia temaatikaga;
- Pakkumusele antakse väärtuspunkte järgmiselt:
5.1 pakutav üür – maksimaalse arvu väärtuspunkte saab (25) kõrgeim ühe suve- ja ühe talveperioodi kuu üüri aritmeetiline keskmine üür, s.o. suurim on parim. Madalama pakkumuse maksumusega pakkumused saavad proportsionaalselt vähem punkte;
5.2 toitlustusteenuse kontseptsioon:
5.2.1 50 väärtuspunkti, kui kontseptsioon on selgelt ja arusaadavalt esitatud kõikide punkti 4 alapunktide kohta, see on igakülgselt läbi mõeldud, reaalselt teostatav ja piisav;
5.2.2 30 väärtuspunkti, kui kontseptsioon on ühe punkti 4 alapunkti osas ebapiisav, läbimõtlemata või kirjeldamata, kuid muus osas vastab sätestatud tingimustele;
5.2.3 10 väärtuspunkti, kui kontseptsioon on kahe punkti 4 alapunkti osas ebapiisav, läbimõtlemata või kirjeldamata, kuid muus osas vastab sätestatkd tingimustele;
5.2.4 0 väärtuspunkti, kui kontseptsioon on enam kui kahe punkti 4 alapunkti osas ebapiisav, läbimõtlemata või kirjeldamata.
5.3 näidismenüü:
5.3.1 20 väärtuspunkti, kui menüüs on lisaks punktis 1.7.6. toodud nõuetele üks vegantoit, üks pearoog ja üks salat;
5.3.2 10 väärtuspunkti, kui menüüs on lisaks punktis 1.7.6. toodud nõuetele üks vegantoit ja üks salatit;
5.3.3 5 väärtuspunkti, kui menüüs on lisaks punktis 1.7.6. toodud nõuetele üks vegantoit;
5.3.4 1 väärtuspunkt, kui menüü vastab punktis 1.7.6. toodud nõuetele.
5.4 Toitlustusteenuse osutamise kogemus:
5.4.1 5 väärtuspunkti, kui toitlustusteenuse osutamise kogemus on neli ja rohkem aastat;
5.4.2 3 väärtuspunkti, kui toitlustusteenuse osutamise kogemus on vähemalt üks aasta, kuid alla nelja aasta;
5.4.3 1 väärtuspunkt, kui toitlustusteenuse osatamise kogemus on alla 1 aasta.
- Pakkumuse esitamise tähtaeg on 27. mail 2022 kell 12.00. Pakkumused tuleb esitada Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti juhataja nimele, asukohaga Mündi 2, 10150 Tallinn.
Pärast tähtaega saabunud pakkumusi ei arvestata.
- Pakkumused avatakse 27. mail 2022 kell 12.10 Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalametis, asukohaga Mündi 2, 10150 Tallinn.
- Läbirääkimistele kutsutakse nõuetele vastava pakkumuse teinud osalejad. Pärast läbirääkimiste lõppu võivad osalejad pakkumise komisjoni määratud tähtajaks esitada kirjalikult oma lõplikud pakkumused nii üüri kui ka kõigi lisatingimuste kohta. Lõplik pakkumus ei tohi olla pakkumise korraldajale ebasoodsam esialgsest pakkumusest.
- Läbirääkimistega pakkumisel osalemisega seotud kulutusi osalejatele ei hüvitata.
Kohvikuruumidega tutvumine toimub kohapeal eelneval kokkuleppel telefonil 52 67 697.
Täiendav informatsioon e-kirja teel urmo.sitsi@botaanikaaed.ee
Veel uudiseid
Pojengipäevad 22.-28.06.2025
Pojengid kui vanad pärandtaimed Eestis alustavad õitsemist juba enne jaani […]

Juunikuu õitsejad Tallinna Botaanikaaias
21. juunil 2025 kell 12.00-13.30 viib Tallinna Botaanikaaia botaanik Urmas […]

Ekskursioon: juunikuu õitsejad botaanikaaias
21. juunil 2025 kell 12.00-13.30 viib Tallinna Botaanikaaia botaanik Urmas Laansoo […]

Näitus “Tšillid tomatid” 6.-14.09
6.–14. septembril 2025 toimub Tallinna Botaanikaaias näitus “Tšillid tomatid”, kus […]

Taimekaitse ABC ja haljaspistikud, 13.-14.09
13. ja 14. septembril kell 12.00-13.00 toimub taimekaitse teemaline jalutuskäik […]

Elulõngad ja viinamarjad,15.-17.08
15.-17. augustil 2025 on Tallinna Botaanikaaia Palmimaja konverentsisaalis elulõngade ja […]

Kuraatorituur floksides
9. augustil 2025 kell 12.00 viib Tallinna Botaanikaaia vanemaednik Heli […]

Kuraatorituur Meelte Aias
7. augustil 2025 kell 17.00 viib Tallinna Botaanikaaia vanemaednik Ave […]

Ekskursioon: augustikuu õitsejad botaanikaaias
2. augustil ja 23. augustil 2025 kell 12.00-13.30 viib Tallinna […]

Teemapäev “Lõhnade lummuses” 14.-15.06
14. ja 15. juunil toimub Tallinna Botaanikaaias teemapäev “Lõhnade lummuses”. […]
